Hej Positivt Graviditetstest!

Publicerad 2012-10-19 22:57:43 i Allmänt,

Det finns många bloggar där ute som handlar om en blivande mamma men inte så många om pappor, därför tänkte jag testa mig på blogg världen, lite lätt. Tror dock inte att jag kommer vara aktiv varje dag inom bloggandet men ska göra mitt bästa, vem vet kanske fasnar!
 
Vi tar historien från början. Sent år 2011 bestämde sig jag och min flickvän att skaffa barn, slutade med p-piller och strax där efter var vi gravida, men! Dagen kom då hon hade smärtor och kände på sig att något var fel, det kom blod! Vi åkte in till sjukan och visst var det ett pågående missfall! Känslorna som kom var helt obeskrivbart, finner inte de rätta orden! Vi var i vecka 4-5.
 
Men nu ett år senare så har det tagit sig igen! Denna gången är vi i vecka 6 och allt känns bra än så länge, hoppas verkligen att allt går bra!



Så "Follow me for updates"

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela